Saturday, May 30, 2009

:::seru HAJI:::

Posted by Nurhafiszah Sulaiman at 1:32 PM
kawan saya memberitahu bahawa dirinya bakal menunaikan ibadah haji pada tahun ini... Alhamdulillah... mungkin sudah sampai serunya untuk menunaikan haji.. INSYAALLAH...

nasibnya sungguh baek dapat menunaikan haji pada usia yang muda... saya mahu juga...! tapi mungkin belum ada rezeki untuk saya dan saya juga masih belum bersedia... masih banyak khilaf pada diri ini..


saya mahu dia
mendoakan yang baek2 untuk diri saya di sana nanti.. bolehkah..?

x malu sungguh!

2 comments on ":::seru HAJI:::"

Anonymous said...

hehe...
eja kne jd bdk baek tau...
:P

Nurhafiszah Sulaiman on June 24, 2009 at 4:21 PM said...

insyAllah..

 

:::SuGaR PaPeR::: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal