Tuesday, May 19, 2009

:::PeTs In Da HoUsE II:::

Posted by Nurhafiszah Sulaiman at 11:31 PM
~nama boleh mempengaruhi perwatakan~

sy pulang ke rumah sempena cuti sem tlh di sambut dgn pendatang baru..... TIGER... bukan seekor harimau...dan bukan juga sejenis biskut.. TIGER yg sy maksudkan adalah seekor anak kucing hitam yg sgt hiperactve+over manja+gedik+dlm kepala asik pikir nk maen je n segala perangai yang tidak sy berkenan... so.., sgt kenela dengan namenye bukan..?

sgt manja dengan kakak n adik2 sy.. suka tido dalam pelukan mereka... owh tidak... sy tidak akn buat begitu kepada anak kucing yang berwarna hitam ini... juga boleh tido di atas riba adik perempuan saya *ade adik lelaki kah..?* ketika sedang mengulangkaji pelajaran.. kucing ini sangat suka ambil kesempatan...

sgt suka mencakar... emak sy terpaksa mengerat kuku anak kuncing jantan hitam yang seekor ini... hahaha.. sy berasa gembira... tiada lagi episod adik sy menangis kerana dicakar oleh kucing ini...

sgt suka bergaduh dengan baby.. kucing sy yg paling disayangi dan yg sgt2 tomel n gebu.. kecian baby.. slalu menjadi mangsa si kecik yg ganas ini..

baby mmg seekor kucing yg sgt tabah dan sabar.. selalu mngalah apabila diganggu oleh makhluk ganjil tersebut... lbh rela tido di atas laci fail... x pe baby.., Allah sgt menyanyangi mereka yg penyabar..





wat muke redha.. *muke kecian sebenarnye 2..*





0 comments on ":::PeTs In Da HoUsE II:::"

 

:::SuGaR PaPeR::: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal