Tuesday, May 19, 2009

:::engkaulah RATU di HATIku..:::

Posted by Nurhafiszah Sulaiman at 10:52 PM
Selamat HARI IBU.., selamat HARI IBU..., selamat HARI IBU untuk emak saya.., selamat HARI IBU... fuhhhhh.., tiup lilin... yea...!




kek coklat cap ibu dan anak...


hehe..., dengan rasa bangganya *tanpa perasaan riak kepada sesiapa yang tidak berkenaan..*, saya dan kakak saya berjaya menghasilkan sebiji kek coklat istimewa untuk bonda tercinta.. walaupun tidaklah secantik barisan kek yang tersusun di rak kedai kek secret rcipe, kedai kek esen, n sebagainya.., namun, kek ini sudah membuatkan kami berdua sangat rasa tidak sabar untuk tunjukn kek ini kepada bonda kami..


Kami membuat kek ini di rumah kedua kami di simpang rengam, kluang.., tatkala bonda saya berada di rumah utama kami di Larkin.. baek punya plan..


Kek coklat ni saya yang adun kan.. hehe.. hasil daripada *resipi rahsia* kak jah..=P sebenarnya xdela yg rahsia sgt.. tapi disebabkan ramuan yg digunakan sgt special.., so.., terpaksa dirahsiakan oleh saya dan kak jah.. =) Krim kek ni kami beli di kedai barangan membuat kek.. krim xbrape nk menjadi.. so dgn kreativiti kakak saya.., jdlah kek seperti yg dah terjadi ni... walaupun kek coklat ni sedikit terlebih masak.., *tersilap tetapkan suhu*, namun, ia tidak menggungat nafsu makan sesiapa sahaja yang menikmati keenakan kek ini.. hihi.. *crite nak best..!*


so.., apa yg penting pada HARI IBU kali ni.., bukanlah saya nak *mempromte*kan kek coklat istimewa edisi hari ibu ini.., tetapi.., apa yang penting.., KERJASAMA.... eh2.., bkn2.. apa yang penting.., ialah menghargai setiap pengorbanan dan jasa2 ibu kita..... thanx mak.. i love u so much.. muahx!!


0 comments on ":::engkaulah RATU di HATIku..:::"

 

:::SuGaR PaPeR::: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal