Saturday, November 15, 2008

:::HidayaH CreW:::

Posted by Nurhafiszah Sulaiman at 6:07 PM
Assalamualaikun,,

hye...
atas nasihat+dorongan rum8 n rakan2 saya..,
akhirnya.. jeng..jeng....
lahirlah blog ni tanpa dirancang..=)

kata mereka.., bolehla nk update tntg kwn2..
bile dah abis study nanti...

hidup as student ni mmg seronok sgt...
tambahan pula hidup kat ostel ni...
susah senang, tawa n duka..,
smuanya dikongsi...

ikan sardin satu tin..,
telur 3 biji..,
boleh je kitorg makan 6 orang...
xde hal pnya..
yang penting kepuasan masak n makan bersama...=)

*msk lauk dalam periuk nasi beb!

walaupun saya dah 2 taun dok ostel..,
tapi still omsik...
coz saya mempunyai family yg happening...=)

Argh..!!! saya dah mula rindu kat umah...

mak, ayah, akak, ikin, ina, n dayah...
dorg la penyeri hidup saya..
i LOVE them soo much...


saya, akak, n ikin(adik)... kami ni mmg kuat mkn...
gambar ni kat stesen minyak.., ayah tgh isi minyak kreta..
sempat je kami belasah smangkuk maggi...=)


inilah family saya.. nmpk skema x..?hihi...
atas 2.., akak, ikin, saya,
ina, mak, ayah n dayah...
x brape jelaskan.., xpe..next time saya upld gambar yg
besar sket k..
ok la ...
saya stop dulu kat cni... bru 1st time post blog..,
so masih malu2 lg..=p
:::kenangan semusim, nostalgia sepanjang zaman:::
PeAcE









0 comments on ":::HidayaH CreW:::"

 

:::SuGaR PaPeR::: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal